ساعت سیتیزن سه موتوره

ساعت سیتیزن سه موتوره
برند سیتیزن یک سری ساعت هایی دارد کخ به ساعت سه موتوره یا ساعت کرنوگراف معروف هستند. انواع ساعت سیتیزن سه موتوره قابلیت های زیادی دارند که در ادامه به آن ها شاره می کنیم.

ساعت های سه موتوره یا همان ساعت کرنوگراف علاوه بر ساعت، تقویم روز شمار هستند که به صورت خودکار آپدیت هم می شوند. این ساعت ها علاوه بر اینکه زمان و تاریخ را به افراد نشان می دهند، بسیار شیک هستند و در دست افراد خیلی جذاب نشان داده می شود. در مدلهای اکودرایو می توان به جز کرنوگراف میزان شارژ باتری را نیز مشاهده کرد.

ساعت سه موتوره در دسته ی ساعت های آنالوگ قرار می گیرند که برای تنظیم ساعت کرنوگراف سیتیزن مانند باقی ساعت های مچی دیگر باید دسته کوک را جدا کنید. سپس باید دسته کوک را بچرخانید تا عقربه ها ساعت دقیق را نشان دهند. در آخر هم باید دسته کوک را به داخل فشار دهید تا در جای خود قرار بگیرد.

اما این فقط یک کار بسیار ساده ای است که با ساعت های مچی کورنوگراف می توان انجام داد. در ادامه توضیحات بیشتری درباره ساعت سیتیزن سه موتوره خواهیم گفت  تا اگر شما قصد خرید این ساعت را دارید، بیشتر با آن آشنا شوید.

معرفی ساعت سیتیزن

در گذشته های بسیار دور از ساعت به عنوان ابزاری جهت آگاهی از زمان استفاده می شد. ساعت از جمله ابزارهای مورد علاقه انسان ها برای تشخیص و اطلاع پیدا کردن از وقت و زمان بود و اکثریت مردم از مدل های مختلف آن استفاده می کردند. اما این روزها ساعت به عنوان یکی از اکسسوری های لازم و ضروری برای تکمیل استایل های مختلف آقایون و خانم ها مورد استفاده می باشد.

در حقیقت باید بگوییم که این روزها استفاده از ساعت مچی نه تنها برای تشخیص زمان می باشد؛ بلکه جزئی از تیپ و شخصیت انسان ها به شمار می آید. شاید به همین خاطر است که هر کس به دنبال بهترین، باکیفیت ترین و اورجینال ترین ساعت مچی های روز دنیا می باشد. یکی از ساعت مچی هایی که این روزها طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است ساعت سیتیزن سه موتوره می باشد که در دنیای ساعت بسیار خاص و منحصر به فرد می باشد.

ساعت سیتیزن

معرفی ساعت سیتیزن سه موتوره

درباره ساعت سیتیزن سه موتوره باید بگوییم که این مدل دارای سه موتور کرنوگراف می باشد و تقویم فعال می باشد. بند بسیار زیبا، شیک و راحت از جنس چرم دارد که بسیار هم در تشکیل زیبایی و خاص بودن ساعت تاثیر گذار می باشد. این ساعت از سری ساعت های سیتیزن از جمله مدل های بسیار خوش دست و زیبا است که می توانید به عنوان یک هدیه زیبا برای عزیزانتان روی آن حساب کنید.

ساعت مچی ست سیتیزن سه موتوره

امروزه بیشتر زوج ها با ست کردن لباس هایشان به جذابیت طاهر خود افزایش می دهند. ساعت های مچی کورنوگراف سیتیزن هم دارای مدل مردانه و هم زنانه می باشد که آقایان و بانوان می توانند ساعت های خود را با هم ست کنند

علت محبوبیت ساعت سیتیزن سه موتوره

خب، با توجه به مواردی که در مطالب بالا به آن ها اشاره کرده ایم بدون شک برای خیلی از شما دوستان عزیز این سوال پیش آمده است که اصلا چرا ساعت سه موتوره سیتیزن باید آنقدر محبوبیت داشته باشد. در این مورد باید بگوییم که، اگر دقت در طراحی و ساخت ساعت سیتیزن مدل سه موتوره دقت کرده باشید بدون شک متوجه شده اید که این شرکت علاقه زیادی به ساخت ساعت های کلاسیک دارد.

تمام اجزاء و قطعاتی که برای ساخت ساعت استفاده میکند از صفحه ساعت، عقربه ها، بند و حتی رنگ آن ساده و کلاسیک می باشد. از مهم ترین مزیت های ساعت سه موتوره سیتیزن می توان به این مسئله اشاره کرد که قطعات به کار رفته در ساخت این ساعت سال های زیادی بدون هیچگونه نقص و مشکلی می توانند مانند روز اول خود کار کنند و حتی رنگ آن ها نیز تغییر نخواهد کرد. از همه مهم تر اینکه موتور استفاده شده در ساخت این ساعت اصل ژاپن می باشد و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است.

ویژگی‌های ساعت سیتیزن سه موتوره

همانطور که در مطالب بالا هم اشاره کرده ایم از میان تمامی ساعت های برند سیتیزن، ساعت سیتیزن سه موتوره طرفداران بسیار زیادی دارد و دلیل آن هم به خاطر ویژگی های این ساعت می باشد که در این بخش به آن ها اشاره کرده ایم.

  • ظاهر کلاسیک اسپرت عامه پسند
  • جنس قاب از استیل ۳۱۶ به بالا و  بند آن از بهترین و با کیفیت‌ترین متریال تهیه می‌شود.
  • جنس شیشه از کریستال معدنی و در بعضی مدلها از یاقوت کبود استفاده شده است.
  •  علاوه بر نشان دادن زمان دارای تاریخ شمار و کرنوگراف هستند.
  • کرونوگراف حرفه ای با دقت بالا و قابلیت اندازه گیری تا 60 دقیقه را دارد.
  • این ساعت‌ها معمولاً در برابر آب نفوذ ناپذیرند.
  • دارای تقویم روز شمار هستند که به طور اتوماتیک به روز رسانی می‌شود.
  • دارای عقربه‌های شب نما است.
  • دارای موتور کوارتز و اکودرایو می باشند.

خرید ساعت سیتیزن سه موتوره

تا به امروز برند سیتیزن توانسته است با تولید و ساخت ساعت های لوکس و در عین حال مقرون به صرفه جایگاه خاصی را در دنیای ساعت مچی به خود اختصاص دهد. این برند همیشه سعی کرده است تا محصولاتی با کیفیت و مناسب با قیمت روز بازار را عرضه و تولید کند.

به خاطر همین است که مشتریان این برند حاضر هستند به خاطر طراحی منحصر به فرد ساعت سیتیزن و اصالت و کیفیت آن هر هزینه ای را بپردازند. ساعت سیتیزن سه موتوره از مدل هایی است که به خاطر دوام و کیفیت مطلوبی که دارد بسیار مورد پسند واقع شده است.

شما دوستان عزیزی که قصد خرید این ساعت از برند سیتیزن را دارید می توانید سری به citizeniran.com زده و درباره آن اطلاعات بیشتری قبل از خرید بدست آورید.

ساعت سیتیزن سه موتوره

در نهایت اینکه 

ما سعی کرده ایم تا در این مقاله هر آنچه که نیاز است شما دوستان علاقه‌مند به برند سیتیزن درباره ساعت سیتیزن سه موتوره بدانید را در اختیارتان قرار دهیم.

شما دوستان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این ساعت منحصر به فرد با مراجعه به وب سایت citizeniran.com  با مشاوران و کارشناسان فروش ما ارتباط گرفته و راهنمایی های لازمه را از آن ها دریافت کنید.

لازم به ذکر است که در این وب سایت تمام مدل های موجود دارای ضمانتنامه ۳۶ ماهه و خدمات پس از فروش می باشند و شما می توانیدبا اطمینان خاطر بهترین کیفیت موجود در بازار را به صورت آنلاین از این فروشگاه تهیه کنید.

سوالات مربوط به ساعت سیتیزن سه موتوره

  1. ساعت سیتیزن ساخت کدام کشور است؟
    سیتیزن یک برند ژاپنی است که توانسته است با طراحی زیبا و تکنولوژی‌های نوین، ساعت‌های بسیار محبوبی تولید و روانه بازار کند.
  2. چگونه میتوان متوجه سال ساخت ساعت سیتیزن شد؟
    آشنایی با یک ساعت قدیمی Citizen زمانی که دارای شماره سریال در پشت بدنه باشد، نسبتاً ساده است. نکته کلیدی این است که بدانید ساعت در کدام دهه تولید شده است و جدول حرکت برای تعیین آن مفید است. سه شماره اول سریال برای تاریخ استفاده می شود - اولین شماره سال است.
  3. خازن ساعت سیتیزن چند سال عمر می کند؟
    ساعت های اکودرایو سیتیزن دارای باتری های شارژی می باشند که با تابش نور قابل شارژ بوده و نیازی به تعویض باتری و خازن وجود ندارد. در صورت مصرف صحیح از ساعت تا چندین سال میتواند بدون تعویض باتری و خازن برای شما کار کند.
بازخوردها
    ارسال نظر