بهترین مدل ساعت مردانه سیتیزن اصل با بند چرم و فلزی

بهترین مدل ساعت مردانه سیتیزن اصل با بند چرم و فلزی
امروز می خواھیم در این مقاله به معرفی بهترین مدل ساعت مردانه سیتیزن اصل با بند چرم و فلزی بپردازیم و آن ھا را به شما معرفی کنیم.

از پرفروش ترین ساعت ھای برند سیتیزن، ساعت ھای مردانه می باشند که دارای انواع مختلف با صفحه نمایش ھای مختلف، ویژگی ھا و مشخصات خاص و منحصر به فرد می باشند. برخی از مدل ساعت ھای مردانه این برند ژاپنی کرنوگراف می باشند و با بند چرم و فلزی طراحی بسیار زیبا و شیکی دارند. ما امروز می خواھیم در این مقاله از سری مقالات نمایندگی ساعت سیتیزن به معرفی بهترین مدل ساعت مردانه سیتیزن اصل با بند چرم و فلزی بپردازیم و آن ھا را به شما معرفی کنیم.

معرفی بهترین مدل ساعت مردانه سیتیزن اصل با بند چرم و فلزی

در ادامه مقاله امروز به چند مورد از ساعت ھای مردانه برند سیتیزن که با بندھای چرم و فلزی در بازار موجود می باشند و دارای قیمت ھای بسیار مناسبی نیز می باشند اشاره کرده و مشخصات منحصر به فرد ھر یک از آن ھا را نیز به اختصار در اختیارتان قرار داده ایم.

از بهترین مدل ساعت مردانه سیتیزن اصل با بند چرم و فلزی عبارتند از:

  • ساعت مردانه سیتیزن عقربه ای AU1062-56E
  • ساعت عقربه ای مردانه سیتیزن NJ0176-10E
  • ساعت مردانه سیتیزن سه موتوره AN8166-05E
  • ساعت مردانه سیتیزن بند فلزی AT8110-61L
  • ساعت مردانه سیتیزن بند چرم BL5403-03X
  • ساعت مچی عقربه ای مردانه سیتیزن BI5006-81P
  • ساعت مردانه سیتیزن عقربه ای AN3600-59L

مشخصات ساعت مردانه سیتیزن عقربه ای AU1062-56E

یکی از بهترین مدل ساعت مردانه سیتیزن اصل با بند چرم و فلزی که می خواھیم در این مقاله به شما معرفی کنیم ساعت عقربه ای AU1062-56E می باشد که دارای ویژگی ھا و مشخصات زیر می باشد.

فرم قاب گرد مورد استفاده روزمره، رسمی، لوکس، فشن عرض قاب 40 میلیمتر ضخامت بدنه 8 میلیمتر رنگ صفحه مشکی، جنس شیشه کریستال، جنس بدنه ضد زنگ و رنگ بند طلایی.

ساعت مردانه سیتیزن AU1062-56E

مشخصات ساعت عقربه ای مردانه سیتیزن NJ0176-10E

ساعت مردانه بعدی از برند سیتیزن که می خواھیم به شما معرفی کنیم ساعت عقربه ای مدل NJ0176-10E می باشد. این ساعت از جمله ساعت ھای مردانه است که برای استفاده روزمره و استایل ھای رسمی بهترین گزینه می باشد. از دیگر مشخصات این ساعت مردانه به نام می توان به مواردی ھمچون موارد زیر اشاره کرد.

  1. فرم قاب گرد
  2. رنگ صفحه مشکی
  3. جنس شیشه معدنی
  4. جنس بدنه فلز
  5. تکنولوژی ساخت موتور اتوماتیک
  6. میزان مقاومت در برابر فشار آب 10atm
  7. سال تولید 2022

مشخصات ساعت مردانه سیتیزن سه موتوره AN8166-05E

سومین نمونه از بهترین مدل ساعت مردانه سیتیزن اصل با بند چرم و فلزی ساعت سه موتوره مدل AN8166-05E می باشد که ھمچون سایر مدل ھای ساعت مردانه که در ادامه به آن ھا نیز اشاره خواھیم کرد دارای یک سری مشخصات منحصر به فرد می باشد که این مشخصات و ویژگی ھا شامل مواردی از قبیل: قطر قاب 44 میلیمتر، رنگ صفحه مشکی، جنس شیشه معدنی، جنس بدنه استیل ضد زنگ، جنس بند چرمی و نوع قفل بند سگکی ساده می باشد.

ساعت مردانه سیتیزن AN8166-05E

مشخصات ساعت مردانه سیتیزن بند فلزی AT8110-61L

چھارمین ساعت از سری ساعت ھای سیتیزن که به عنوان بهترین مدل ساعت مردانه سیتیزن اصل با بند چرم و فلزی در بازار شناخته شده است، ساعت بند فلزی مدل AT8110-61L می باشد که مشخصات خاص آن به شرح زیر می باشند.

  • فرم قاب گرد
  • مورد استفاده لوکس
  • عرض قاب ۴٢ میلیمتر
  • رنگ صفحه سرمه ای
  • جنس شیشه یاقوت
  • باتری با قابلیت شارژ با نور
  • دارای قابلیت رادیو کنترل
  • دارای شیشه ضد خش
  • تقویم نامحدود تا ٢٠٩٩
  • ساعت جھانی
  • رادیو کنترل

مشخصات ساعت مردانه سیتیزن بند چرم BL5403-03X

اما باید بگوییم از مشخصات منحصر به فرد ساعت مردانه سیتیزن بند چرمی مدل BL5403-03X عبارت اند از:

  1. فرم قاب گرد
  2. مورد استفاده روزمره، اسپرت، لوکس، فشن
  3. قطر قاب 47 میلیمتر
  4. رنگ صفحه مشکی
  5. جنس شیشه معدنی
  6. جنس بدنه استیل ضد زنگ
  7. جنس بند چرم
  8. رنگ بند قھوه ای
  9. نوع قفل بند سگکی ساده
  10. ساعت جھانی
  11. رنگ بدنه رزگلد

مشخصات ساعت مچی عقربه ای مردانه سیتیزن BI5006-81P

نمونه بعدی از بهترین مدل ساعت مردانه سیتیزن اصل با بند چرم و فلزی که در این مقاله می خواھیم به شما معرفی کنیم، ساعت مچی عقربه ای مردانه سیتیزن مدل BI5006-81P می باشد.

این ساعت نیز دارای یک سری مشخصات خاص می باشد که از مھم ترین آن ھا می توانیم به مواردی ھمچون مناسب برای استفاده روزانه و استایل ھای رسمی، رنگ صفحه کرم، جنس شیشه معدنی، جنس بند و بدنه فلز، رنگ بند استیل طلایی و دارای قفل بند کلیپسی ضامن دار اشاره کرد.

مشخصات ساعت مردانه سیتیزن AN3600-59L

اما آخرین ساعت مردانه از برند ژاپنی سیتیزن که به عنوان بهترین مدل ساعت مردانه سیتیزن اصل با بند چرم و فلزی می خواھیم به شما معرفی کنیم، ساعت AN3600-59L با مشخصات زیر می باشد.

فرم قاب گرد مورد استفاده روزمره، رسمی، اسپرت عرض قاب 42 میلیمتر رنگ صفحه سرمه ای جنس شیشه معدنی جنس بدنه استیل جنس بند استیل رنگ بند نقره ای نوع قفل بند کلیپسی ضامندار رنگ بدنه نقره ای میزان مقاومت در برابر فشار آب ATM 10.

در نھایت اینکه

ما سعی کرده ایم تا در این مقاله به معرفی بهترین مدل ساعت مردانه سیتیزن اصل با یند چرم و فلزی پرداخته و درباره ھر یک از آن و مشخصاتی که دارند اطلاعاتی را در اختیارتان قرار دھیم. امیدواریم که با توجه به موارد عنوان شده در این مقالھ توانسته باشیم به شما علاقه مندان به برند سیتیزن کمک کرده باشیم تا با توجه به بودجه و ھزینھ ای که در اختیار دارید بهترین و با کیفیت ترین ساعت مردانه که دوست دارید را تھیه و خریداری کنید.

شما عزیزان می توانید برای راھنمایی ھای بیشتر و آگاھی درباره قیمت روز ساعت مچی ھایی که در این مقاله به آن ھا اشاره کرده ایم با ما از طریق سایت citizeniran.com در ارتباط باشید.

سوالات مربوط به بهترین مدل ساعت مردانه سیتیزن اصل با یند چرم و فلزی

  1. آیا ساعت ھای سیتیزن دارای گارانتی می باشند؟ بله ساعت ھای سیتیزن که ساخت کشور ژاپن می باشند با قیمت ھای مصوب و گارانتی ٣۶ ماھه شرکتی و بین المللی به فروش می رسند.
  2. ساعت مچی مردانه خوب باید دارای چه ویژگی ھا و مشخصاتی باشد؟ ساعت مچی مردانه خوب باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد. اصل و اورجینال بودن ساعت مچی از اصلی ترین ویژگی ھایی یک ساعت با کیفیت می باشد.
  3. قیمت بهترین ساعت مچی مردانه بند چرمی چند است؟ با توجھ به شرایط اقتصادی این روزھا و نوسانان بازار ارز نمی توان قیمت مشخصی و ثابتی را عنوان کرد. بنابراین شما دوستان عزیز می توانید برای کسب اطلاع از ساعت سیتیزن مورد نظرتان سری به وب سایت ساعت سیتیزن بزنید.
بازخوردها
    ارسال نظر