ساعت مچی مردانه سیتیزن مدل AI7008-81X

ساعت مچی مردانه سیتیزن مدل AI7008-81X
اگر به دنبال خرید ساعت مردانه کلاسیک اورجینال و باکیفیتی هستید، پیشنهاد ما خرید ساعت مچی مردانه سیتیزن مدل AI7008-81X است.

اگر به دنبال خرید ساعت مردانه کلاسیک اورجینال و باکیفیتی هستید، پیشنهاد ما خرید ساعت مچی مردانه سیتیزن مدل AI7008-81X است. در این مقاله با برند معتبر و شناخته شده ساعت سیتیزن و مدل ساعت AI7008-81X از برند سیتیزن آشنا می شویم. همراه ما باشید! 

ویژگی ساعت مردانه از برند سیتیزن 

در گذشته استفاده از ساعت مچی فقط برای اطلاع از زمان بود اما امروزه استفاده از ساعت مچی فقط برای نشان دادن زمان نیست و از اکسسوری های مهم در استایل و مخصوصا استایل مردانه است. برندهای معتبر و معروف زیادی دست به تولید و طراحی ساعت مچی مردانه برای انواع استایل نموده اند که سیتیزن از این دسته برندهای معتبر در صنعت ساعت سازی است. 

برند سیتیزن از طراحی فوق العاده جذابی در ساعت های مچی خود استفاده کرده است که، توجه افراد با هر سلیقه ای جذب آن می شود. ویژگی ها و مشخصات ساعت مچی سیتیزن خاص و منحصر به فرد است که برای هر مدل، خاص تر می شود. این برند ژاپنی فروش بسیار خوبی در دنیا دارد. از ویژگی های ساعت مردانه برند استیل می توان به موارد زیر اشاره داشت.

  • لوکس و خاص است.
  • برای هر استایل ساعت مناسب آن وجود دارد. 
  • محصولاتش متنوع است.
  • دارای امکانات خاصی چون، فناوری موتور خورشیدی، استفاده از موتور کوارتز، دارای نشانگر تاریخ، کرنومتر و موارد دیگر است.
  • نسبت به برندهای معتبر دیگر از ساعت مچی، قیمت مناسب و اقتصادی دارند. 
  • متریال استفاده شده در ساعت های مچی از برند سیتیزن، مرغوب و باکیفیت هستند. 
  • ماندگاری و عمر طولانی دارند.
  • ساعت های مچی برند سیتیزن در برابر آب و رطوبت مقاوم هستند که در هر مدل این میزان می تواند متفاوت باشد. 
  • ساعت مچی از برند سیتیزن دارای شیشه های کریستال مقاوم و باکیفیت می باشد.
  • ضد خش و ضد ضربه هستند. 

ساعت مچی مردانه سیتیزن مدل AI7008-81X

ویژگی ساعت مچی مردانه سیتیزن مدل AI7008-81X

اگر به دنبال خرید ساعت مچی باکیفیت و اورجینال و اما مقرون به صرفه و با قیمت مناسب هستید، پیشنهاد ما ساعت مچی مردانه سیتیزن مدل AI7008-81X است. این مدل از ساعت سیتیزن اقتصادی است و با توجه به کیفیت ساخت و طراحی منحصر به فردش، قیمت مناسبی هم دارد. 

در ساخت ساعت مچی مردانه سیتیزن مدل AI7008-81X از استیل با کیفیت 318 استفاده شده است. ویژگی این متریال این است که کاملا ضد حساسیت می باشد و خوردگی آن در محلول اسید سولفوریک بسیار دیر اتفاق می افتد. برخی افراد به متریال استیل حساسیت دارند و نمی توانند از اکسسوری هایی که در آن از استیل استفاده شده است، خریداری کنند. مژده به این افراد که نوع استیل استفاده شده در این ساعت مچی، ضد حساسیت است. 

این مدل از ساعت های مچی برند سیتیزن، ضد آب هستند و می توان در آب های نیمه عمیق از این ساعت استفاده نمود. در ارتباط با نگهداری باتری این مدل ساعت مچی سیتیزن هم نگران نباشید. موتور ساعت مچی مردانه سیتیزن مدل AI7008-81X از نوع کوارتز است و نگهداری خیلی خاصی ندارد و فقط هر چند گاهی باید باتری آن توسط متخصص این کار، تعویض شود. 

مشخصات کلی ساعت مچی سیتیزن مدل AI7008-81X

  • دارای میزان مقاومت 10 بار در برابر آب 
  • دارای موتور کوارتز
  • دارای جنس شیشه از نوع کریستال
  • جنس بند استیل ضد حساسیت
  • مدل فرم صفحه گرد است.
  • دارای منبع انرژی باتری است. 
  • گارانتی 36 ماهه دارد. 
  • دارای قفل کلیپسی ضامن دار است.  

مشخصات کلی ساعت مچی سیتیزن مدل AI7008-81X

چرا ساعت مچی مدل AI7008-81X از برند سیتیزن بخریم؟

اکسسوری هایی که آقایان استفاده می کنند، کمتر از اکسسوری هایی است که خانم ها می توانند استفاده نمایند. به همین منظور، انتخاب و مدل ساعت مچی برای آقایان از حساسیت ویژه ای برخوردار است. اگر می خواهید برای استایل کلاسیک ساعتی خاص با طراحی منحصر به فرد خریداری نمایید، ساعت مچی مردانه سیتیزن مدل AI7008-81X پیشنهاد ما است. 

دلایل خرید این مدل ساعت مچی از برند سیتیزن این است که، قیمت مناسبی دارد و دارای بند استیل ضد حساسیت است که بند این ساعت استیل است و هزینه تعویض آن بسیار کمتر از انواع دیگر است. با خیال راحت می توانید در عمق کم با این مدل از ساعت مچی شنا کرده و نگران خرابی و از کار افتادن آن نباشید. 

از دیگر دلایل برای خرید ساعت مچی مردانه سیتیزن مدل AI7008-81X این است که، دارای تاریخ است و نمایش 31 روز ماه را می توانید مشاهده نمایید. ماه هایی که 30 روز یا 29 روزه هستند هم به وسیله تنظیم دستی، تغییر پیدا می کنند. 

خرید ساعت مچی سیتیزن اصل 

برند ژاپنی سیتیزن، شناخته شده است و کیفیت و محبوبیت آن کاملا ثابت شده است. اما بسیاری از شرکت ها و تولید کنندگان ساعت مچی، اقدام به تولید نمونه های فیک و تقلبی از این برند نموده اند. مدل های فیک از این ساعت مچی در بازار بسیار است و تشخیص آن به شناخت و مهارت نیاز دارد. می توان از بزرگترین چالش ها در خرید ساعت مچی اصل، همین مورد باشد. 

برای خرید مطمئن از ساعت مچی اصل سیتیزن، بهتر است به نمایندگی های معتبر و مراکز و فروشگاه های شناخته شده مراجعه نمایید. با خرید ساعت مچی از نمایندگی برند سیتیزن از اصالت محصول و کیفیت آن، اطمینان خاطر خواهید داشت. برای مشاهده انواع مدل از ساعت مچی مردانه و زنانه سیتیزن وارد وبسایت شده و محصولات را با قیمت شفاف مشاهده نمایید. 

خرید ساعت مچی سیتیزن مدل AI7008-81X

در نهایت 

در این مطلب درباره ویژگی ها و خصوصیات ساعت مچی مردانه سیتیزن مدل AI7008-81X آشنا شدیم. اگر می خواهید ساعت مچی کلاسیک و خاص و بی نظیری با قیمت مناسب خریداری نمایید، برند سیتیزن و مدل  AI7008-81X بهترین انتخاب می تواند باشد. در صورت نیاز به راهنمایی و مشاوره در خصوص خرید ساعت مچی از برند سیتیزن دارید، با کارشناسان ما در ارتباط باشید. 

سوالات متداول ساعت مچی مردانه سیتیزن مدل AI7008-81X

  1. ساعت مچی سیتیزن مدل AI7008-81X برای چه استایلی استفاده می شود؟
    این مدل ساعت مچی با بند استیل ضد حساسیت برای استایل کلاسیک مناسب تر است. می توان برای استایل کژوال هم از ان استفاده نمود. 
  2. آیا خرید ساعت مچی سیتیزن مدل AI7008-81X برای افرادی که به فلز و استیل حساسیت دارند، مناسب است؟
    استیل استفاده شده در این مدل از ساعت مچی دارای خلوص 318 است و افرادی حساسیت به فلز دارند مناسب می باشد. 
  3. قیمت ساعت مچی سیتیزن مدل AI7008-81X چقدر است؟ 
    این مدل ساعت، قیمت مناسبی در حدود 7 میلیون تومان دارد و برای اطلاع از قیمت روز ساعت های مچی اصل از برند سیتیزن وارد وبسایت شوید. 
بازخوردها
    ارسال نظر