منظور از ساعت مچی دو زمانه چیست؟

منظور از ساعت مچی دو زمانه چیست؟
اگر شما به فکر خرید یک ساعت مچی باشید، احتمالا نام ساعت دو زمانه را شنیده اید. ما در این مقاله می خواهیم اطلاعات بیشتری درباره ساعت مچی دو زمانه را برای شما بازگو کنیم.

راهنمای خرید ساعت دو زمانه

اینکه به شهرها و کشورهای مختلف سفر کنید اما اطلاعی درباره زمان آن منطقه نداشته باشید یک مسئله خسته کننده می باشد. برای چنین سفرهایی داشتن یک ساعت مچی دو زمانه بهترین گزینه می باشد. ساعتی که می تواند برای شما مشخص کند که در شهر یا کشوری که هستید ساعت چند است و همان تایم در کشور خودتان چه ساعتی می باشد. داشتن یک ساعت سیتیزن اصل دو زمانه یک انتخاب لذت بخش می باشد که شیرینی سفر را برایتان چند برابر خواهد کرد.

خیلی از ساعت های مچی هستند که دارای نشانگر زمان دوم می باشند که به ما کمک می کنند زمان را در یک شهر یا منطقه دیگر از دست ندهیم. آنچه که باید برای خرید یک ساعت دو زمانه بدانید این است که این مدل ساعت ها با توسعه مکانیسم‌های زمان اتمی و زمان کنترل رادیویی پیشرفت‌های زیادی داشته‌اند

ویژگی های ساعت دو زمانه

همه ساعت مچی های موجود در دنیای امروز دارای ویژگی ها و مشخصات خاص و منحصر به فردی می باشند که قطعا ساعت مچی دو زمانه سیتیزن از این قاعده مستثنا نمی باشد. ساعت مچی هایی که قابلیت دو زمانه بودن دارند در حقیقت دارای دو عقربه مجزا می باشند که ساعت را در دو زمان مختلف به شما نشان می دهد.

این مدل ساعت ها بیشتر برای مسافران و افرادی مناسب است که زیاد اهل سفر کردن به مناطق مختلف دنیا می باشند. عقربه دومی که برای ساعت مچی دو زمانه سیتیزن تعبیه شده است گاهی اوقات به عنوان عقربه  GMT یا UTC شناخته می شود. این عقربه معمولا 24 ساعت را به جای 12 ساعت استاندارد نشان می دهد. از دیگر ویژگی های ساعت دو زمانه جذابیت و مکانیز خاصی است که این مدل ساعت مچی دارا می باشد.

موتوری که در طراحی این ساعت مچی به کار گرفته شده است به صورت یک قطار دنده کاهنده است که توسط چرخ وسط که یک بار در ساعت می چرخد رانده می شود.

ساعت دو زمانه

کاربرد ساعت دو زمانه

در مطالب بالا به این موضوع اشاره کردیم که ساعت مچی دو زمانه سیتیزن این قابلیت را دارد که هم زمان برای شما نشان می دهد که ساعت در دو کشور مختلف چند است. این مسئله در واقع اصلی ترین و مهم ترین کاربرد ساعت مچی دو زمانه می باشد و برای افرادی که به تجارت و مسافرت های زیاد علاقه زیادی دارند می تواند بهترین گزینه از میان ساعت های دیگر باشد. البته این مدل ساعت مچی برای ورزشکاران هم گزینه مناسبی است. زیرا که آنها نیز همچون تجار زیاد به کشورهای مختلف برای تمرینات و مسابقات ورزشی سفر می کنند.

نکاتی برای خرید ساعت دو زمانه سیتیزن

شما دوستان عزیزی که قصد خرید ساعت مچی دو زمانه سیتیزن را دارید قبل از هرگونه اقدامی برای خرید باید به یک سری نکات مهم و اصولی در زمان خرید ساعت سیتیزن اصل توجه داشته باشید.

این نکات مهم که باید برای خرید ساعت دو زمانه مد نظر داشته باشید به شرح زیر می باشند.

  • بودجه ی خود را مد نظر قرار دهید و متناسب با آن اقدام به خرید ساعت کنید
  • بررسی کنید از ساعت خود چه انتظاراتی دارید 
  • انتخاب نوع و استایل نیز بسیار مهم است.
  • خرید ساعت مچی اورجینال را فراموش نکنید

تشخیص اصل بودن ساعت مچی دو زمانه 

همیشه خرید ساعت اصل دغدغه ای است که همه ما به آن دچار می باشیم. این مسئله درباره خرید ساعت مچی دو زمانه سیتیزن هم کاملا صدق میکند.درست است که شما به دنبال ساعتی ارزان قیمت می باشید اما بدون شک اصل بودن آن برایتان اهمیت زیادی دارد.

در مطالب قبلی ساعت سیتیزن برایتان عنوان کرده ایم که راه های تشخیص ساعت مچی اصل از ساعت مچی فیک چیست. بار دیگر و برای یادآوری باید بگوییم که یکی از راه های تشخیص دادن ساعت های اصل از ساعت های فیک و های کپی، تطبیق کد رفرانس درج شده در پشت درب ساعت با مشخصات آن در سایت اصلی می باشد.

بهترین ساعت های دو زمانه برند سیتیزن

در این بخش از مقاله امروز می خواهیم به چند نمونه از بهترین، با کیفیت ترین و پرفروش ترین ساعت های دو زمانه برند سیتیزن اشاره ای داشته باشیم و آن ها را به شما معرفی کنیم.

  1. ساعت مچی سیتیزن مدل BL5496-53E
  2. ساعت مچی سیتیزن مدل CC9000-51A
  3. ساعت مچی سیتیزن مدل JR4046-03E
  4. ساعت مچی سیتیزن مدل BJ7006-56L
  5. ساعت مچی سیتیزن مدل JY8069-88E

خرید اینترنتی ساعت مچی دو زمانه

تا به اینجای کار برایتان گفتیم که ساعت مچی دو زمانه به چه سبک ساعت هایی گفته میشود، این ساعت ها دارای چه ویژگی ها و کاربردهایی می باشند. همچنین برای خرید یک ساعت دو زمانه اصل هم گفتیم که ساده ترین راه تشخیص آن چیست.

ساعت مچی دو زمانه

حال می خواهیم به شما دوستان عزیزی که قصد خرید ساعت مچی دو زمانه سیتیزن را به صورت اینترنتی دارید کمک کنیم تا راحتر و بهتر بتوانید خرید خود را انجام دهید. حتما می دانید که فروشگاه ها و وب سایت های زیادی هستند که در زمینه فروش ساعت مچی فعالیت دارند. اما اینکه شما بتوانید از میان آن ها فروشگاهی که داراری ساعت های اورجینال با قیمت های مناسب می باشد را پیدا کنید کمی کار سختی است.

این مسئله هم قابل حل است. شما می توانید با بررسی کردن این فروشگاه ها و ارزیابی قیمت و محصولاتی که دارند، فروشگاهی را انتخاب کنید که از هر لحاظ با شرایط شما هماهنگی دارد. بهتری کار این است که برای خرید اینترنتی و آنلاین ساعت مچی مورد نظرتان فروشگاه های معتبری همچون سیتیزن را انتخاب کنید که نمونه های اصل و برندهای اورجینالی از ساعت مچی را به مشتریان خود عرضه می کنند.

سیتیزن ایران، تمامی محصولات خود را با گارانتی و خدمات پس از فروش به مشتریان خود عرضه می کند.

در نهایت اینکه 

در این مطلب آنچه که نیاز بود درباره ساعت مچی دو زمانه سیتیزن بدانید را در اختیارتان قرار دادیم. امیدواریم مطالب این مقاله شما را در خرید ساعت مچی از نوع دو زمانه راهنمایی کند.

سوالات مربوط به ساعت مچی دو زمانه

  1. بهترین برند های ساعت دو زمانه چه برندهایی هستند؟
    برندهایی مانند ساعت کاسیو جی شاک، برند ساعت سیکو، ویکتورینوکس و برند ساعت سیتیزن جز بهترین برندهای ساعت دو زمانه هستند.
  2. ساعت های دو زمانه با دو موتور مجزا کار می کنند؟
    دو زمانه بودن ساعت لزوما به معنای دو موتوره بودن آن نیست. چرا که به طور معمول هر دو ساعت که در یک صفحه هستند فقط با یک موتور کار می‌کنند.
  3. ساعت های دو زمانه چه آپشن هایی دارند؟
    برخی برند‌های ساعت مچی دو زمانه دارای آپشن‌ها و ویژگی‌های مانند: کرنوگراف، کرنومتر و تقویم هستند که صفحه شلوغ‌تری دارند. این ساعت‌ها علاوه بر کاربردی بودن و ظاهر متفاوت از قیمت بالا‌تری هم برخوردار هستند.
بازخوردها
    ارسال نظر